Theatervoorstelling ‘The Other in Me’ door jongeren uit de Schilderswijk

Van 13 tot en met 15 juni 2013 wordt de theatervoorstelling ‘The Other in Me‘ uitgevoerd in Multicultureel ontmoetingscentrum H.Hart in Den Haag. Het initiatief is ontstaan vanuit een diverse groep jongeren uit de Schilderswijk. Zij hebben de behoefte zich op een groter podium te uiten over hun angst en hoop voor de toekomst.Veel jongeren hebben het moeilijk in deze tijd als het gaat om geld, school en andere verantwoordelijkheden. Hoe gaan zij hiermee om? Wat is voor hen de juiste keuze? Het totaaltheater ‘The Other in Me‘ bestaat uit rappers, freestylers, acteurs en overige jonge talenten. Gezamenlijk hebben zij hun krachten gebundeld en laten zij hun angst en hoop voor de toekomst zien op het podium.

Het doel is jongeren te inspireren en hen bewust te maken van de toekomstkeuzes die zij maken. Daarnaast willen de jongeren van ‘The Other in Me‘ een breed publiek aanspreken om de beweegredenen van jongeren uit de Schilderswijk onder de aandacht te brengen.

Vindt u het leuk om ‘The Other in Me‘ bij te wonen? 
 Iedereen is welkom.
The Other in Me‘ vindt plaats op 13, 14 en 15 juni van 20:00 – 21:00 uur in Multicultureel ontmoetingscentrum H.Hart, Tenierstraat 15-17 Den Haag.
Voor meer informatie en het bestellen van kaarten kun je terecht bij Willem Giezeman, info@stagehuisschilderswijk.nl

Reageer op dit bericht ...

